Rabu, 15 Disember 2010

NOR-AS-SAHIDAN bkn NORA-SAHIDAN


Nama aku sebenar norassahidan bin ngah..panjang kan..disebabkan nama ini la aku jadi lain dari yang lain..byk nama samaran yang aku dapat cthnya shah, sidan, che dan, dan achik...apa yg klakarnya setiap kali aku ke tempat baru..nama sebenar aku akan jadi masalah untuk sebutan org yang pertama kali jumpa dgn aku..huhuhu..x tau la...mgkin ejaan nama aku tu ada double "S"..mak aku kata nak sebut nama aku senang jer..mcm ni bunyinya.."NOR-AS-SAHIDAN"..huhuhu..mmg la senang untuk mak aku kan..tapi untuk org lain..mmg terbelit lidah..kebanyakan org yg 1st mengenali aku akan baca nama aku "NORA-SSAHIDAN"..oleh disebabkan itu...nama aku terlekat la "NORA"..jadi secara automatiknya aku jadi adik beradik nora danish..hahaha :P...

2 ulasan:

  1. La...Nora ni Shah Acik kat fb tu ke...yang si Amer akim n kadeq sebut2 tu...isk2...btw...congrats ya...dah ade blog sndri...keep it up.. ;)

    BalasPadam
  2. aah la..nama unik sgt..org susah nk sebut..msti ingat nora tu gadis simpanan kadek n amer akim kan..hahaha

    BalasPadam